Saturday, January 5, 2008

El mariachi

Миний дуртай дуу Десперадос гээд киноны соундракийг би өөрөө орчууллаа.
Энэ дуунаас уйддаггүй л юм. Сайхан гарын тухай дуу байгаа юм хэхэ


El mariachi
(Нүүдлийн хөгжимчид)

Би бол шудрага эр юу хамгийн сайхан тэрэнд л би дуртай
Надад эмэгтэй хүн, хайр хоёроор дутаагүй болохоор
Би мориндоо мордоод уулан дээгүүр давхина
Одод болон сар надад хаа хүрэхийг хэлнэ
Ая ая ая ая
Ая ая хайр минь
Ая ая хархан нүдэт минь
Ая ая зүрх минь
Гитараа аваад нарны тухай дуулах сайхан
Миний нөхөд мариачи намайг дагаж дуулна
Хамгийн сайхан бранди дарсаа шимэх сайхан
Бас амтлагч давсаа нэмээд л цагаан тикуелла уугаад л
Ая ая ая ая
Ая ая хайр минь
Ая ая хархан нүдэт минь
Ая ая зүрх минь
Ая ая ая ая
Ая ая хайр минь
Ая ая хархан нүдэт минь
Ая ая зүрх минь

2 comments:

Misty said...

Гоё болсон байна лээ ;) Одоо ингээд орчуулаад байгаарай Амжилт :)

White Wing said...

bayarlalaa misty Hicheene ee. Oor goyo duu orchuulna aa